מינויים

קרדיולוג הילדים החדש של "פדה-פוריה": ד"ר שאפע פאהום

ד"ר פאהום, רופא בכיר במחלקת ילדים ובמכון לקרדיולוגיה ילדים ברמב"ם, הצטרף לאחרונה לצוות בית החולים פדה-פוריה: "ניתן מענה למטופלים ולרופאים מהקהילה במכלול הבעיות הלבביות בילדים"

ד"ר שאפע פאהום, מומחה בקרדיולוגיה ילדים. צילום: דוברות פדה-פוריה

ד"ר שאפע פאהום הצטרף לצוות בית החולים פדה-פוריה בתחילת החודש וייתן מענה נדרש וחשוב לתחום קרדיולוגיית הילדים. ד"ר פאהום למד רפואה בטכניון, התמחה ברפואת ילדים במרכז הרפואי רמב"ם ובהמשך עבר שם גם התמחות בקרדיולוגיה ילדים. כיום הוא משמש כרופא בכיר במחלקת ילדים ובמכון לקרדיולוגיה ילדים ברמב"ם.

"המטרה היא לתת מענה מלא ושוטף לבעיות לבביות של ילדים על ידי קרדיולוג ילדים, כולל בירור תלונות שכיחות כמו כאבים בחזה, דפיקות לב, איבוד הכרה או ירידה בסיבולת למאמצים, כמו גם אבחון וטיפול במומי לב מולדים מגיל ינקות ועד הבגרות", אומר ד"ר פאהום. "בנוסף לטיפול במחלות לב נרכשות כמו דלקות בשריר או בקרום הלב ומחלות מסתמיות, נבצע אבחון ובירור להפרעות קצב בילדים, בשיתוף צוות היחידה לאלקטרופיזיולוגיה במערך הלב".

ד"ר פאהום מציין עוד שהמטרה היא לתת מענה למטופלים ולרופאים מהקהילה במכלול הבעיות הלבביות בילדים. "אנחנו פה כדי לתת מענה ולזרז את האבחון והטיפול הקרדיאלי בילדים. חשוב לנו ליידע את ההורים ואת רופאי הקהילה בדבר השירותים השונים שאנחנו מציעים בתחום קרדיולוגיה ילדים, כולל בדיקות אק"ג רגילות, הולטר אק"ג (בדיקת קצב לב רציפה וממושכת ל-24-48 שעות), אקו לב, מבחן מאמץ לבבי רגיל בנוסף למבחן מאמץ לב-ריאה מורכב – CPET – בילדים ומבוגרים שאנחנו מתכננים לחדש לקראת סוף השנה".

נושאים קשורים:  ד"ר שאפע פאהום,  קרדיולוגיה ילדים,  מינויים,  פדה-פוריה,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
24.08.2022, 21:47

המון בהצלחה ד''ר פאהום

אנונימי/ת
24.08.2022, 22:30

מלך!

אנונימי/ת
24.08.2022, 22:30

מלך!